Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

30 wrz 2015

Organizacja szuflady z przyprawami i kartka urodzinowa

Organizacja to priorytet każdej kobiety. Najbardziej przydaje się w kuchni. W gąszczu przypraw i najciemniejszych zakamarkach naszych szafek, porządek i ogólnie panujący ład z pewnością pomoże. Czyż nie łatwiej i przyjemniej gotować kiedy wszystko mamy pod ręką, a przyprawy chwytamy jednym ruchem bez szukania w nieuporządkowanym koszyczku? 
Zdecydowanie tak!

W Internecie znajdziemy mnóstwo inspiracji i przykładów jak uporządkować nasz przyprawowy bałagan. Ja zdecydowałam się na małe słoiczki. Nie wszystkie są takie same, ale porządek zachowany. Staram się wykorzystać słoiczki po koncentracie pomidorowym, żeby nie przesadzać z wydatkami, a te sprawdzają się równie dobrze. 
Wystarczy pomalować nakrętki na jednolity kolor i gotowe.


Jak widać słoiczek po koncentracie wygląda całkiem nieźle.


Porządek, porządkiem. Ale jak w słoiczkach odszukać tą właściwą przyprawę? Tym również postanowiłam się zająć. Początkowo moje słoiczki ozdobione zostały etykietkami znalezionymi w Internecie - tak to te na zdjęciu (Znajdziecie je tutaj).  Są naprawdę świetne. Jednak u mnie nie sprawdziły się dość dobrze, ze względu na zbyt mały rozmiar, przez co zadzierają się i niszczą.
Teraz moja szuflada wygląda tak:



Stwierdziłam jednak, że z tym problemem również sobie poradzę. Zaprojektowałam więc swoje własne etykiety. Dokładnie wymierzone, które idealnie wpasują się w nakrętki słoiczków. Póki co, jeszcze ich nie wydrukowałam, ale już nie mogę się doczekać. Teraz moja szuflada z przyprawami w końcu będzie taka jak być powinna !




Dla zainteresowanych etykiety do pobrania:
TUTAJ


A na koniec jedna z moich prac, tak żeby nie było,  że nic nie robię. Owszem tworzę! Jednak nie tylko z papieru :)




POZDRAWIAM !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz