Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

15 sty 2016

Po długiej przerwie

Od wielu dni siedzę, myślę, tworzę...
Po ogromnym zamówieniu na kartki świąteczne zrobiłam sobie czas odpoczynku od papierów, klejów, wycinanek itp. 
Rozpoczął się nowy rok, a więc potrzebowałam nowego kalendarza,
Szukałam, wertowałam, ale nigdzie nie znalazłam wersji idealnej.
Postanowiłam jednak stworzyć coś co będzie moje, będzie cieszyć oko, a przede wszystkim pozwoli mi na lepsze zorganizowanie czasu. Posiłkowałam się oczywiście plannerami podejrzanymi u koleżanek z blogowego świata, sięgnęłam również do niezawodnego Pinterestu. 
To właśnie tam znalazłam piękny kalendarz, który stał się dla mnie inspiracją.
(można pobrać kalendarz do druku)


Zakochałam się w tych pięknych kwiatach :)
Stworzyłam więc mojemu kalendarzykowi całe towarzystwo:
1. Planner tygodniowy

2. Plan sprzątania

3. Lista prezentowych pomysłów

Planuję stworzyć jeszcze kilka różnych opcji, które znacznie usprawnią codzienne życie.
Zajrzyjcie również do Niebałaganki, bo to ona zainspirowała mnie do tego, żeby zakasać rękawy i troszkę popracować nad własnym kalendarzem.

U niej wspaniały kalendarz do druku :) A może same stworzycie swój ideał?
Kto wie...


POZDRAWIAM :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz